2010-03-06

Vi vaknade runt 9 tiden då vi klädde på oss trännigskläder.
Sedan gick vi ner för att käka frulle, mums :)
vid 10 tiden körde vi ner till Hallen sen blev det fotboll :D
Det var jag, Oliwer, Kewin, Andy, Rebecka, Sanna, Oggi,
Sebbe, Ekan, Kovan, Arnon, Wille, Porre, Joel & Dennis.
Tror inte jag glömt någon nu (a)
Vi spelade tills klockan blev 12 sen körde vi hem och duschade.

Vid 1 tiden körde vi till Genevad och hämtade Ekan & Okke,
sedan körde vi vidare mot ULLARED !! :D
Vi var i Ullared vid 3 tiden så gick vi där i bara 1 timme :o
Ekan & Okke var stressade och jag fick paaaanik !
På väg hem så sov både jag och Oliwer (a)
Sen fick jag köra lite bil såå :D hahah Oliwer var nervös!
När vi kom hem så körde vi in till Stan igen och åt kinamat,
Kovan följde även med. Sen hämtade vi pizza åt Lotta & Henrik :)
Vid 9 tiden körde vi hem till mig och sov ..


~ jag älskar dig Oliwer Hansen ~

Era åsikter

Kommentera här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0