2010-05-03

Började med att jag kom till skolan runt 8,
internet funkade inte så vi hade ingen lektion.. SEGT!
vid 09.30 hade vi en lektion med Karin,
där jag redan var klar med alla uppgifter så det blev att sitta på facebook istället.
Lunch, matte, engelska (titanic) sedan Karin igen då vi gick igenom ett prov vi skulle ha.
Jag tog bussen hem sedan fick jag övningsköra lite med mammas låne bil :)
läskigt med en helt sprillans ny ! :o
Vid 5 tiden körde mamma mig till Oliwer , :)
Vi bestämmde vilken film vi skulle se sedan körde vi in till Halmstad.
Det blev tillslut att vi såg "Kick-Ass" väldigt rolig och nördig film x) haha,
Sedan hem till Veinge lite sen hem till mig och sova :)

Jag Älskar Dig,
Oliwer Hansen!
<3

Era åsikter

Kommentera här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0