2010-05-04

Vi försov oss lite idag, men det var väldigt mysigt att vakna brevid den man älskar!
speciellt när det är en sån mysig person som Oliwer, kan inte bli bättre! <3

Anymay.. Kom till skolan och hade Clas lektion, sedan lunch.. helt okej!
Sedan flyttade vi fram Clas andra lektion, efter den hade vi Karins! PROV!
Det gick helt okej tyckte jag, svarade på det mesta.

Oliwer kom och hämtade mig, Rebecka & Leutrime :)
är vi var hemma käkade vi lite vitlöksbröd, haha (?!)
han körde till jobbet vid 3 tiden så somnade jag på soffan.

Elin ringde mig vid halv 5 tiden och sa att vi skulle till Väla, sure!
Jag körde moped till Linnea där Elin & Loffe kom och hämtade oss.
Jag köpte en bikini där nere som jag har letat efter jätte länge. HAPPYFACE!

Var hemma igen vid 20 i 9, satte mig vid datorn lite och nu har jag precis duschat.
Ska ringa Oliwer nu lite och se om han har något kul att prata om,
sedan ska jag kolla på Blood Diamond och sova gott gott, utan min bejbi :(

NATTI !



~ jag älskar dig, Oliwer Hansen ~


Era åsikter

Kommentera här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0