2010-05-05

Jaha då var denna skoldagen avklarad!
Började med att vi hade svenska, då vi bara satt och lyssnade på lärarens tjat..
Matte - vi gick igenom inför nationella NÄSTA VECKA!!!
Engelska - kollade vi andra delen utav Titanic, ååh vad bra den filmen är!
Natur - arbetade med "miljökörkort" sedan gick vi igenom växhuseffekten.
Vi slapp (som vanligt) clas lektion och åkte hem med 2 bussen! :)

Nu är jag hemma och har precis varit inne och kollat till mitt konto!
113 kr, jätte bra Mahlin! jag som ville haft den där blå klännigen för 199:-  hmm?!
Anymay, nu ska jag ta en macka hade jag tänkt sen köra in till Laholm & sola 20 min.

Ikväll ska jag kolla på B-lags matchen i Ränneslöv. Vi kommer ta dom tjejer! :)
Senare ska jag glo på Andra Avenyn, sägs att det är det sista avsnittet?!?! hoppas jag dock INTE på!!

Chiaoo

Era åsikter

Kommentera här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0