2010-05-06

Igår kollade jag, Oliwer, Emma, Sanna, Rebecka & Joel på fotboll :)
6-2 till Ränneslöv så klart!
Sen sov jag och pojken hemma hos mig!

Idag vaknade vi lite över 7, gick upp och käkade sen körde Oliwer mig till skolan.
Hade gympa till 9 sen slutade vi igen.. DRYG DAG!
Oliwer kom och hämtade mig igen så körde vi hem till mig och sov :)
Vi vaknade runt 12 igen, han gick och duscha och jag gjorde lite käk =)

Vid 2 tiden åkte han och jobbade,
så jag fick ta fram damsugaren och damsuga hela nedanvåningen!
Jag har även tagit diskmaskinen och vikit lite tvätt.
snart ska jag städa lite mer, sedan duscha och köra och handla!

Vad kan man mer göra idag? och i helgen?

Chiiaoo

Era åsikter

Kommentera här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0